طبیعت این مس شادابی است
نوشته شده توسط : perana

هدف اول سه امتیاز

در لیگ یک آن هم در مقطع زمانی نیم فصل دوم، گرفتن سه امتیاز بر هر درد بی درمان دواست و تمامی دعواهای لیگ یکی دقیقا برای گرفتن همین امتیازهاست و اصلا هیچ فرقی ندارد که این سه امتیاز با ده گل به حساب واریز شود یا نیم گل آن هم در آخرین دقیقه بازی!

از همین روست که بازی های نیم فصل دوم تا دقیقه آخر و تا آخرین هفته بازی های خود مهم است و ذره ای نباید در این بازی ها کوتاه آمد حتی اگر روز بازی شما نباشد و اگر بازی شما طراوت لازم را نداشته باشد... اما باید آنقدر انرژی مضاعف بگذارید که با سه امتیاز راه مقصد را پیدا کنید.

ناامید نشدن و تداوم تلاش دقیقا دو مشخصه بازیکنان و هواداران مس در بازی با آرمان گهر بود تا در روزی که نه سکوها شلوغی لازم را برای تشویق مس داشت و نه بازیکنان مس در اولین بازی خانگی واقعی خود در دور برگشت شادابی قبل خود را داشتند، اما با همان پشتکار و اصرار بر کسب پیروزی در نهایت در دقیقه 94 به این مهم دست پیدا کنند.

هواداران مس با اینکه از سبک بازی تیم خود راضی نبودند و کمترین امید را به حملات کم تعداد تیم خود بسته بودند اما با حرفه ای گری محض تا دقیقه آخر بازی، شرایط را برای سلامت روانی تیم خود حفظ کردند و تیم خود را تشویق نمودند و بازیکنان مس هم که با دفاع سختگیر آرمان گهر روبرو شده بودند که کمترین باج ممکن را به آن ها داده بود، اما همچنان بر باز شدن راه دروازه این تیم با توپ های بلند اصرار ورزیدند و سرانجام کلید فتح آن را هم پیدا کردند.

هم هواداران و هم بازیکنان مس می دانند که تیم این فصل مس کرمان یکی از با کیفیت ترین ها در لیگ یک است و در شرایط طبیعی، تنها خود همین تیم مس است که می تواند خودش را متوقف کند اگر میزان اشتباهات و خودباختگی خود را بر شرایط مطلوب خود چیره ببیند.

اینکه مس بعد از تعطیلات نیم فصل تا حدی از شرایط نرمال قبل از تعطیلات خود فاصله بگیرد طبیعی است اما طبیعت واقعی مس کرمان دقیقا همان بازی های خوبی است که در نیم فصل اول هرچه بازی ها به جلو می رفت، کیفیت کاری این تیم نیز افزایش داشت و حالا باید بازهم شاهد اوج گیری سریع کیفی مس باشیم.

اینکه مس در نیم فصل دوم برخلاف هفته های ابتدایی شروع بازی ها آنقدر باتجربه شده است که حتی در روزهای نه چندان خوب خود هم برنده باشد نکته بسیار عالی است اما مس آنقدر خوب هست که برای رسیدن به پیروزی دردسرهایش را کمتر از آنی کند که در بازی با آرمان گهر به خود دید.

 





:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 10 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: